Welcome to The Biggest Web Site On Black Magic & kala jadu Amliyat Ki Duniya !

Welcome to The Biggest Web Site On Black Magic & kala jadu Amliyat Ki Duniya !

Dhaya Amal Hazri Mehboob


Get Your Love Back in 3 Day's
Get Your Love Back in 3 Day's  
ڈھایا عمل حاضری محبوب))

عمل:
"تخت سلیمان میرے مہربان میری مشکل کر آسان
 تو صاحب ہے میرا میں بندہ ہوں تیرا
کھڑا کر بیٹھا کھڑا کر میرا تو رنگ گھوڑا
تو رنگ ہوں جس پر چھڑی تخت سلیمان نے منگوائی رانی
فلاں بنت فلانی کے گھٹ بند میں چٹ مٹی لگائی
 فلاں بن فلاں نے پنڈ میں چٹ مٹی نہ لاگے تو
١٢٤٠٠٠ پیغمبر کے کلمہ کی دہائی چلے منتر پھرے باچہ
 دیکھے رہے تخت سلیمان تیرے علم کا تماشہ
کام سو جو گورو گورکھ ناتھ کرے نہ کرے
 تو لونا چماری کے کنڈ میں پڑے"
ترکیب:
نوچندی بدھوار سے ڈھائی دن کے اندر سوا لاکھ پڑھے ، جہاں نکاح کرنا چاہے وہیں ہو پرہیز جلالی و جمالی سے کریں جب تک تعداد سوا لاکھ نہ ہو نہ اٹھے،  مجرّب المجرّب ہے۔

Tarkeeb-e-Amal:

Bohat jalali hub ka nayaab aur qadeem amal dhaya hey , Nochandi (Wednesday) sey two and a half day (2.5 days) key ander amal (125000) mrtba parhey, jahan Nikah , Shadi karna chahen wahen ho, prhez jalali wa jamali sey Karen aur jab tak tadad pori naa ho amal sey naa uthey, Kamyab Tareen aur zati Mujarrab amal hey Ijazat zaroori hey warna sakht nuqsan ho sakta hey.

Contact: amilbawahelp@gmail.com

No comments:

Post a Comment